Менеджер ексклюзивного каналу продажів

Сфера відповідальності посади

Ефективне управління ексклюзивним каналом продажів, впровадження стратегій управління територією, управління продажами з метою забезпечення поставлених цілей та завдань Компанії на ввіреній території

Функціональні обов’язки

  • Досягнення ключових показників ексклюзивного каналу продажів на ввіреній території:
  • Забезпечення досягнення цілей по продажах та обслуговуванню в ТТ ексклюзивного каналу продажу на ввіреній території.
  • Планування відкриття нових магазинів у встановленій концепції;
  • Пошук нових розташувань для відкриття точок продажу або їх переміщення;
  • Погодження відкриття нових точок продажу або переміщення існуючих з основними учасниками процесу;
  • Координація відкриття нових точок продажу або переміщення існуючих;
  • Планування роботи магазинів ексклюзивного каналу продажів задля досягнення цілей на підзвітній території; постановка усних та письмових цілей для кожної ТТ — задля максимально ефективного процесу продажів та ефективної діяльності кожної Т.Т., забезпечення всіма необхідними ресурсами магазинів ексклюзивного каналу продажів;
  • Контроль виконання поставлених цілей шляхом регулярного відвідування (не менше ніж один раз на місяць) ексклюзивних ТТ, та контроль рівня обслуговування в них;
  • Забезпечення виконання цілей та завдань по трейд-маркетингових програмах, мотиваційних програмах та активностях на ввіреній території;
  • Забезпечення виконання стандарту знань працівниками магазинів ексклюзивного каналу продажів;
  • Контроль та забезпечення стандартів присутності, мерчендайзингу, знань та участі в програмах лояльностіі;
  • Проведення тренінгів, навчання та надання підтримки працівникам магазинів ексклюзивного каналу продажів;
  • Відслідковування продуктивності працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів, надання своєчасного зворотнього зв’язку, коучинг;
  • Визначення тренінгових потреб працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів;
  • Вчасне коригування цілей для кожної ТТ та працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів;
  • Аналіз цільових показників щодо абонентської бази, доходів, досягнення стандартів присутності, знань, мерчандайзингу, участі в програмах лояльності, рівня обслуговування абонентів, трейд-маркетингових/інших активностях та вжиття необхідних дій задля росту показників;

Мінімальні вимоги:

  • Освіта вища;
  • 3+ років роботи в сфері продажів (на позиції Старшого торгового представника/Супервайзера);
  • Володіння мовами: Українська, Російська — вільно;
  • Володіння ПК: MS Оffice;
  • Посвідчення водія: Категорія В, стаж 2−3 роки.