Менеджер зі збуту

Вимоги:

  • досвід роботи на аналогічній посаді;
  • знання етики ділового спілкування та ведення переговорів;
  • досвід у телефонних продажах, вміння вести листування, розробляти комерційні пропозиції;
  • знання основ менеджменту, законодавчих та нормативно-правових актів;
  • вміння формувати свій портфель партнерів та вибудовувати з ними довгострокові відносини;
  • організація обліку збутових операцій, знання методів вивчення попиту на продукцію.

Обов’язки:

  • організовувати збут продукції підприємства згідно з плановими завданнями та укладеними договорами та вчасно її відвантажувати споживачам у встановлених обсягах реалізації;
  • вивчати споживчі властивості продукції та факторів, що визначають структуру і динаміку споживчого попиту на продукцію підприємства, ринкової кон’юктури;
  • здійснювати комплексне вивчення і аналіз вітчизняних та зарубіжних ринків, перспектив їх розвитку;
  • забезпечувати облік виконання замовлень і договорів, своєчасне оформлення докуметації зі збуту, складання передбаченої звітності, виконання плану реалізації;
  • постійно підвищувати свій професійних рівень.

Що ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування, повний соц. пакет;
  • зручний графік роботи: будні 08.30 — 17.00, вихідний — субота, неділя;
  • заробітна плата: від 10 000 грн. на період випробувального терміну, надалі — по домовленості на співбесіді;
  • можливість постійного розвиту та удосконалення навиків;
  • робота в команді професіоналів.

Ви можете залишити резюме, зателефонувати самостійно (+38 050 463 51 40">050 463 51 40) або завітати до нас за адресою — м. Житомир, вул. С.Параджанова, 93.