Територіальний менеджер

АТ «Молочний альянс» - група компаній, що об'єднує потужні підприємства з виробництва та реалізації основних видів молочної продукції, лідер молочної галузі України. До складу Групи входять підприємства з виробництва сирів, цільномолочної та кисломолочної продукції, підприємства зі збору та обробки молока та молочної продукції, а також компанії, які здійснюють реалізацію продукції в Україні та за кордоном.

Продукція випускається під брендами «Пирятин», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Златокрай» та «Молочний альянс».

АТ «Молочний альянс» - це бізнес, який стабільно і впевнено розвивається. Компанія демонструє стійку позитивну динаміку зростання.

АТ «Молочний альянс» проводить конкурс на відкриту вакансію - територіальний менеджер (м.Житомир)

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на посаді не нижче супервайзера 2 роки;
  • наявність власного автомобіля.

Обов'язки:

  • організація комплексного вивчення, аналізу території регіону, за який відповідає, перспектив його розвитку з метою одержання інформації щодо співвідношення попиту і пропозиції, рівня цін на продукцію, можливих замовлень, розвитку виробництва підприємств-конкурентів, стратегії і тактики їх діяльності;
  • виконання плану реалізації продукції та збільшення обсягів продажу продукції на закріпленій території;
  • моніторинг торгових точок, що знаходяться на закріпленій за ним території, з метою контролю наявності асортименту товару;
  • проведення переговорів з керівництвом дистриб'юторів та сприяння розширенню асортименту товару та збільшенню обсягів реалізації продукції в торгових точках;
  • планування своєї діяльності на тиждень, місяць, рік, за погодженим планом розвитку території на рік;
  • вжиття заходів щодо підвищення якісної та кількісної дистриб'юції на закріпленій території;
  • прийняття участі в управлінні продажами товару, зняття залишків товару у контрагентів, забезпечення своєчасного замовлення ними продукції;
  • безпосередня участь в продажах дистриб'юторів, співпраця з торговими командами дистриб'юторів, навчання персоналу;
  • планування маркетингових заходів (відповідно до маркетингових бюджетів) та цінових акцій в ключових торгових мережах;
  • щоденний контроль, аналіз та вжиття ефективних заходів щодо забезпечення своєчасного надходження коштів від контрагентів за поставлену продукцію;
  • забезпечення правильного і своєчасного ведення документообігу між контрагентами та Товариством (договори, акти звірок, заміна накладних і т.п.)