Приймальник замовлень на СТО

Офіційний Сервіс TOYOTAзапрошує в команду досвідченого спеціаліста для прийому замовлень по обслуговуванню авто

Обов’язки, які ви будете виконувати в процесі роботи:

  • Прийом від клієнтів замовлень на обслуговування автомобіля
  • Консультація клієнтів на всіх етапах сервісного обслуговування (особистий менеджер).
  • Визначення найменування дефектів та обсяг ремонтних робіт
  • Формування вартості технічного обслуговування та ремонту автомобілів, складання рахунків.
  • Узгодження найменування, строки виконання робіт, вартість робіт з клієнтом
  • Планування завантаженості ремонтних цехів, розподіл робіт по постам
  • Кваліфікований прийом автомобіля та його видача клієнту з відповідними рекомендаціями
  • Після сервісна комунікація з клієнтом.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування
  • графік роботи: з пн. по пт. з 9:00 до 18:00, сб/через сб з 9:00 до 15:00
  • комфортні умови праці
  • можливість навчання (тренінги та семінари)

Обов’язкові вимоги:

  • вища освіта
  • знання будови автомобіля та технології ремонту на рівні користувача
  • наявність водійського посвідчення категорії «В» та досвід керування автомобілем від 2 років
  • досвід роботи на посаді майстра-приймальника, продавця автозапчастин, менеджера з продажу автомобілів
  • навички роботи з документацією при прийомі та видачі автомобіля
  • вміння працювати зі спеціалізованими програмами- 1С

Якщо Ви зацікавлені в цікавій роботі, реалізації своїх навичок, отримання нового досвіду, надсилайте своє резюме. Ми будемо раді зустрітися і більш детально обговорити перспективи нашої співпраці