Майстер-приймальник відділу сервісу автоцентру Hyundai

Автоцентр Hyundai запрошує у свою команду майстра-приймальника відділу сервісу!

Наш спеціаліст — майбутній працівник відділу сервісу автомобілів, який забезпечує взаємозв'язок між автомеханіком та клієнтом. Тому, дуже важливою є позитивне мислення та конструктивна комунікація.

Побажання до кандидата:

  • Досвід роботи автослюсарем, консультантом сервісу — як перевага;
  • Маєте водійське посвідчення категорії В та стаж керування від 2-х років (механіка/ автомат);
  • Знаєте будову автомобіля та технологію його ремонту;
  • Вмієте підібрати запасні частини на автомобіль.

Забезпечимо Вас такими завданнями:

  • Прийняти авто від клієнта на сервіс;
  • Сформувати вартість ТО та ремонту автомобіля, оформити наряд-замовлення, скласти рахунки;
  • Узгодити з клієнтом найменування робіт, строків і вартість їх виконання;
  • Підібрати запасні частини, необхідні для ремонту;
  • Інформувати клієнта про додатково виявлені зміни у процесі обслуговування авто та погоджувати подальший хід ремонту;
  • Видати клієнту авто з відповідними рекомендаціями;
  • Провести післясервісну комунікацію з клієнтом.

У свою чергу, пропонуємо:

  1. Офіційне працевлаштування у супер-команді;
  2. Завжди вчасна оплата праці: ставка+%;
  3. Зручний графік роботи: будні 09.00 — 18.00, 2 суботи на місяць 09.00 — 16.00, неділя — стабільний вихідний;
  4. Безкоштовні тренінги на базі офіційного імпортера авто Hyundai, що дозволяє рости як професіоналу та удосконалювати навики у сфері обслуговування авто;
  5. При закритті керівних вакансій перевагу надаємо нашим співробітникам;
  6. Молоду команду професіоналів, безкоштовні корпоративні заходи.

Розвивайтеся разом з Hyundai !

З сайтом компанії можна ознайомитися за посиланням:

hyundai.zt.ua

www.facebook.com/hyundaizhytomyr